כינוס השלוחים • מאחורי הקלעים של התמונה המסורתית

אבי יעקב 22 Comment on כינוס השלוחים • מאחורי הקלעים של התמונה המסורתית

זה כבר הפך להיסטוריה • מדי שנה מתכנסים שלוחי חב"ד לכינוס השלוחים בניו יורק כאשר אחד מרגעי השיא הוא התמונה המסורתית על רקע בנין 770 • הנה הפרצופים שמרכיבים את התמונה, שלוחי חב"ד מכל העולם

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות



22 תגובות

מיין תגובות
  1. 22

    יפה, אבל בקצב הזה שנה הבאה בתמונה כולם מסתכלים לאייפונים ולא לצלם… חב"ד, תעשו טובה לעצמכם ולילדכם, תאסרו את האייפונים! מצחיק לראות אנשים מבוגרים ומכובדים עושים 'סלפי'.

    1. אני בדיוק באתי להגיב את מה שהגבת
      מה לחבדנקים מותר אייפון???

      1. לא לחבדניקים אסור אייפון אבל זה הדרך היחידה שלהם לתקשר עם הקהילה במדינה שהם נמצאים.. והמבין יבין

        1. לכל הקנאים בפעילות המטורפת של חב"ד רק אני יסביר את הטענה על חב"ד שהיא יותר פתוחה לעולם. בשונה מחסידיות אחרות שלוחמים מלחמת שמירה כלומר מלחמה לשמור על עצמם שלא יזוקו (ואגב זה דבר טוב לחסידות אם אדמו"ר שלא יכול להתחיב לשמור על החסידות שלו בדרך אחרת) נשיא הדור הרבי מלויבאוויטש יוצא אם כלל חסידו למלחמת כיבוש כלומר שלא רק אני יהיה בסדר אלא שכל העולם יהיה בסדר ולכן הרבי לקח על עצמו את האחריות לתת לחסידו מצד אחד להיות בתוך העולם ומצד שני לא רק שלא להיות מושפע אלא לכבוש ולהשפיע… ומובן איזה צבא יחשב ליותר מוצלח לא צבא שכל הזמן רק שומר על עצמו אלא צבא עמיץ שיוצא ונלחם… וראו איזה למרות כל ה"בתוך העולם" של חב"ד נשארים החסידים ירא שמים. משא"כ…..

      2. נשמה, זו הדרך של השלוחים לתקשר עם המשפחה שלהם שנמצאת בארץ או בעוד מקומות בעולם, ובעיקר- זה הדרך שלהם לתקשר עם המקורבים!!!!!!!!!!!!
        ולמי שלא יודע- לרובם יש את החסימה של ועד רבני חב"ד!!! אז….

    2. תמיד מוצאים משהו לא טוב להגיד…
      נו טוב…

    3. אכן מצחיק, ואולי יש להם חסימות? על אף שאני יודע שלא דורשים בחב"ד חסימה. חב"ד ממשיכים יפה מאד את דרכו של הרבי, אבל מה חבל שהרבי לא כאן בשביל להורות להם הלאה את הדרך ולענות על שאלות קשות בדור הקשה הזה…

      1. נשמהה!!!!!!!! לחב"ד יש חסימה!!!!!!!!! מה זה "אני יודע של דורשים בחב"ד חסימה"????? יש את החסימה של ועד רבני חב"ד!!!!!!!! לרובם (ורובו ככולו) של החבדניקים יש את החסימה!!!!!!

  2. 21

    מי התיר להם את האיייפונים ?
    "מצוה הבאה בעבירה"

  3. 20

    בושה לראות את התגובות פה…
    אנשים השליכו את חייהם למען יהודי אחר. הולכים למקום נידח מוותרים על חוויה של משפחה אווירה חגים וכו בשביל לקרב יהודים לאביהם שבשמים!! כנראה לא קלטתם את העוצמה שבדבר את המסירות וההקרבה לכן אתם מגיבים כך..
    או שפשוט כל המהות והעניין שלכם זה להיות נגד כל דבר שבקדושה(היו כאלה לצערנו במהלך הדורות) אם אתם כאלו לא יעזרו הסברים ותירוצים תמיד תראו את הרע.. וכנראה שגם לכם יש אייפונים!!!!

  4. 19

    רק רוצה להבהיר דבר קטן!!!
    אנשים שהולכים למקומות נידחים ברוב המקרים חייבים מכשירים כאלו!!!
    לא למען עצמם אלא למען השליחות (אמצעי לקרב יהודים-קדושה)
    או למען ילדיהם. אז הרציניים שבחב"ד האייפון שלהם מסונןןןן!!! ומשמש רק לצרכים טובים!!
    ואלו שלא אז הם לא רציניים מספיק וכאלו יש בכל חברה! רק שבחב"ד חוץ מזה שיש להם אייפונים יש בהם גם תוכן ופנימיות ואם הם היו בחברה אחרת הם היו ממזמן ברחוב בקושי דתיים

    1. אהבתי אתה עונה לעניין

  5. 18

    תרגעו רובם פלאפונים מבוקרים אני ראיתי אחד כזה, כנסו לאתר חב"ד תראו שיש להם את השירות הזה לסינון [ולא חסר אצלינו כאלו עם לא מבוקרים] ואת הזכויות שלהם לא נראה לי שיש לאנשים רבים …..

  6. 17

    תכלס, אם נספור באחוזים, אצל החבדניקים אחוז החסומים הוא הרבה יותר גבוה מאצל החרדים הכלליים!!!!!!!

  7. 16

    יש אינטרנט פרוץ ויש קול חי שהוא אתר שמור מאוד 🙂

  8. 15

    זה שחבד מאד מדורדרת מבחינת הגבולות שלה זה אחד. ככה זה כשאין רבי. אבל תסתכלו על היופי, כל האנשים האלו מוסרים נפש וזה מדהים. עוזבים משפחה והכל בשביל האג'נדה שלהם. אולי זה מה ששומר עליהם.

  9. 13

    מדהים לראות כמה יהודים מקריבים את חייהם בשביל לעזור לאנשים אחרים במקומות הכי נידחים בעולם!!! אתם יודעים איזו הרגשה טובה זה כשבמקום שאתה לא חולם שיש יהודים ויש לך איזושהי בעיה, אתה יכול להיות רגוע כי יש בית חב"ד במקום? הרגשה הכי נפלאה שיכולה להיות!! והכל בזכות הרבי מחב"ד זצוק"ל!!!!! תמונה ששוה יותר מאלף מילים!!!!!!

  10. 12

    נרגעתי רק שראיתי את התמונה של אחד שפותח ספר

  11. 11

    הליטאים מאז ועד עולם לא מסתדרים עם חב"ד ..אז מה הפלא של התגובות כאן?